Dokładnie 29 czerwca Comarch uruchomi swoją platformę zakupową wszystko.pl. testowany od kilku miesięcy serwis będzie wtedy w pełni dostępny.
Reklama
Jak zapowiadał prezes Comarchu prof. Janusz Filipiak Krakowska firma „chce uzyskać dużą część rynku e-commerce" i podjąć konkurencję z takimi gigantami jak Allegro.
Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto.
Spółka potwierdziła już dzień startu – 29 czerwca. To wtedy portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.
Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.
Do tej pory na portalu zarejestrowało się ponad 11 tys. sprzedawców. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.