Coraz więcej osób korzysta z możliwości odebrania urzędowych dokumentów bez konieczności wchodzenia do Urzędu. Paczkomaty sprawdzają się idealnie.
Reklama
Bez kolejek, numerków i załatwiania sprawy "w okienku" - tak wygląda teraz praca w Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa. Większość spraw już od dawna można załatwić przez internet, a od lipca możemy odbierać dokumenty w paczkomacie o dowolnej porze dnia i nocy.
W paczkomacie można np. otrzymać dodatkową tablicę rejestracyjną na bagażnik, wymienić dowód rejestracyjny z powodu braku miejsca na badanie techniczne, otrzymać wtórnik prawa jazdy czy profil kandydata na kierowcę.
Paczkomaty trafiły przed trzy siedziby Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców – przy al. Powstania Warszawskiego 10, na os. Zgody 2 w Nowej Hucie i przy ul. Wielickiej 28a. Warto zapamiętać, że dokumenty będzie można odebrać w maszynie znajdującej się przy tej siedzibie urzędu, w której złożono wniosek.
Szczegółowe informacje na ten temat obowiązujących w Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK procedur można znaleźć na stronie internetowej (bip.krakow.pl) lub pod numerem telefonu: 12 616 9109.