Comarch chce rzucić wyzwanie Allegro i uruchamia – na razie testowo – własną platformę e-commerce Wszystko.pl.
Reklama
„Podążając za najnowszymi trendami w handlu internetowym i wykorzystując doświadczenie technologiczne COMARCH rozpoczynamy okres testowy platformy wszystko.pl” – informuje założyciel i prezes krakowskiego giganta IT prof. Janusz Filipiak.
Na razie, w ramach testów od 14 grudnia z platformy będą mogli korzystać wyłącznie pracownicy grupy COMARCH, ale plany są ambitne.
Przed rokiem wiceprezes Zbigniew Rymarczyk przekonywał, że spółka jest gotowa zainwestować w przedsięwzięcie kilkadziesiąt milionów zł i zapowiadał, że celem jest rzucenie wyzwania takim graczom jak Allegro.
„Wszystko.pl dla małych, średnich i dużych firm będzie platformą e-commerce do prowadzenia działalności handlowej w internecie -zapowiadał przed rokiem - Chcemy wydać ogromne pieniądze na marketing, stać nas na to. Rzucamy wyzwanie takim firmom jak Allegro, chcemy zaryzykować, mamy gotówkę, możemy wydać na realizację naszych planów kilkadziesiąt milionów złotych - mówił.
Reklama
Obecnie z systemów Comarch ERP korzysta około 100 tys. firm i to one mogą być naturalnymi klientami w nowym przedsięwzięciu. Na platformie transakcje będą mogły przeprowadzać zarówno firmy, jak i osoby indywidualne.
Klientów maja przyciągać zerowe prowizje i darmowe plany obejmujące możliwość dodawania nielimitowanej liczby produktów i opcje sprzedaży we wszystkich kategoriach.
COMARCH chce w ciągu 5 lat zbudować masę klinetów i oferowanych produktów, a zyski na tym etapie będą, jak mówią przedstawiciele firmy, sprawą drugorzędną.