Wciąż w części automatów Krakowskiej Karty Miejskiej i mobilnych nie można za bilet zapłacić kartą płatniczą. Jak informuje Zarząd Transportu Publicznego w części automatów usługa płatności bezgotówkowej została ponownie uruchomiona w systemie awaryjnym, a kolejne automaty będą sukcesywnie usprawniane. Kłopoty zaczęły się już w niedzielę.
Reklama
Zarząd Transportu Publicznego wciąz czeka na informacje od operatora płatności, kiedy awaria zostanie usunięta. Cały czas w automatach za zakup biletów można płacić gotówką.
Ponadto pasażerowie Komunikacji Miejskiej w Krakowie mają możliwość nabywania biletów jednorazowych z wykorzystaniem mobilnych platform do sprzedaży e-biletów poprzez aplikacje jakdojade.pl, zbiletem.pl, iMKA, moBilet, mPay, SkyCash.
Działają też Punkty Sprzedaży Biletów znajdujących się przy ul. Powstańców Wielkopolskich 6, ul. Podwale 3/5, os. Centrum D bl. 7, ul. Krowoderskich Zuchów 8a, Pętla autobusowa przy Dworcu Głównym Wschód.
Natomiast bilety okresowe można zakupić z wykorzystaniem aplikacji: iMKA, mKK i mKKM, w Punktach Sprzedaży Biletów lub przez Internet http://ebilet.kkm.krakow.pl/ebilet