W MIEŚCIE

Popularny Punkt Obsługi Pasażerów w Krakowie będzie pracował dłużej

opublikowano: 13 PAŹDZIERNIKA 2025, 08:04autor: Daniela Motak
Popularny Punkt Obsługi Pasażerów w Krakowie będzie pracował dłużej

Punkt Obsługi Pasażerów przy ulicy Wielopole 1 pracuje dłużej, jest otwarty od godziny 8 do 19. “Słuchamy uwag mieszkańców i dostosowujemy się do nich!” - podkreśla w swoich mediach społecznościowych Zarząd Transportu Publicznego, który 2 października wprowadził zmianę w funkcjonowaniu Punktu.

Reklama
 

Punkt Obsługi Pasażerów przy Wielopolu ma pracować dłużej - jak wyjaśnia Zarząd Transportu Publicznego - w okresach zwiększonego zainteresowania, takich jak początek roku akademickiego: “Będziemy dłużej dla Was otwarci!”. ZTP przypomina też, że w mieście działają cztery zarządzane przez niego Punkty Obsługi Pasażerów komunikacji miejskiej:
 
ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)

poniedziałek–piątek w godz. 8.00–19.00
ul. Pawia 5A (hol dworca Kraków Główny PKP obok Biedronki)
poniedziałek–piątek w godz. 9.00–16.30
ul. Papierni Prądnickich 1 (poczekalnia dworca przesiadkowego „Górka Narodowa P+R”)

poniedziałek–wtorek w godz. 7.00–15.00, środa–piątek w godz. 10.00–17.00
os. Centrum D 7
poniedziałek–piątek w godz. 11.00–18.00.

Urzędnicy zachęcają też do kupowania biletów w telefonie, bez konieczności wizyty Użytkownicy mają do wyboru trzy bezpłatne aplikacje: dwie dla osób, posiadających Kartę Krakowską - mKraków i mKK - mobilna Karta Krakowska i jedna dla posiadaczy mKKM, mobilnej Krakowskiej Karty Miejskiej, przeznaczonej dla wszystkich użytkowników Komunikacji Miejskiej w Krakowie, niezależnie od miejsca zamieszkania. Z aplikacjami można w kilka chwil kupić i zapisać bilet okresowy, sprawdzić jego ważność lub przedłużyć go bez wychodzenia z domu.