Krakowskie lotnisko obsłużyło we wrześniu o 17 procent pasażerów więcej niż rok temu o tej porze. To oznacza, że z usług Kraków Airport skorzystało ponad 1,2 miliona podróżnych, 174 tysiące więcej niż w ubiegłym roku.
Reklama
Kraków Airport podsumował tegoroczny wrzesień w swoich mediach społecznościowych, informując, że port lotniczy obsłużył 1 215 061 pasażerów. To 17 procentowy wzrost, o 174 tysięcy podróżnych więcej niż w wrześniu 2024 roku:
“Wrzesień okazał się wyjątkowo udanym miesiącem dla naszego lotniska. Cały czas utrzymujemy dynamikę, jeżeli chodzi o wzrost ruchu pasażerskiego”
- podkreśla Łukasz Strutyński, Prezes Zarządu Kraków Airport i dodaje, że dla pasażerów, odlatujących z krakowskiego lotniska, wrzesień był przede wszystkim miesiącem, w którym przestały obowiązywać ograniczenia, związane z limitami pojemności płynów przewożonych w bagażu podręcznym: “Kraków Airport wprowadził to udogodnienie jako pierwsze lotnisko w Polsce, co było możliwe dzięki inwestycji w 10 nowoczesnych skanerów CT. Dane pokazują, że w ostatnim tygodniu września czas oczekiwania na kontrolę bezpieczeństwa wynosił średnio około 10 minut i nie przekroczył 13 minut. Dziękujemy, że wybieracie nasze lotnisko i życzymy Wam wspaniałych podróży!”.