Firma mPay nie wywiązała się z zawartej z miastem umowy, dlatego od poniedziałku 21 lipca nie będzie można już kupować biletów krakowskiej komunikacji miejskiej w aplikacji mPay. “Współpraca z tym operatorem zostanie zakończona” - informuje Zarząd Transportu Publicznego.
Reklama
Współpraca z mPay skończy się w poniedziałek, 21 lipca, w konsekwencji - jak podkreśla Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie - niewywiązywania się przez firmę z warunków zawartych w umowie. “W związku z tym, od poniedziałku, 21 lipca, nie będzie już możliwy zakup biletów Komunikacji Miejskiej w Krakowie (KMK) za pośrednictwem aplikacji mPay” - informuje ZTP u przypomina, że bilety wciąż można będzie kupować w innych aplikacjach:
w aplikacjach mobilnych: iMKA, moBiLET, jakdojade lub zbiletem.pl
w aplikacjach partnerskich: Santander Bank, Millennium Bank, BNP Paribas, PKO BP, Alior Bank, PeoPay (Bank Pekao SA), ING Bank Śląski, Velo Bank S.A., Provema, Revolut Ltd.