W MIEŚCIE

Rekordy w Krakowskim Centrum Kontaktu. Setki zgłoszeń

opublikowano: 17 MAJA 2025, 14:00autor: Daniela Motak
Rekordy w Krakowskim Centrum Kontaktu. Setki zgłoszeń

Mieszkańcy coraz częściej korzystają z Krakowskiego Centrum Kontaktu, zgłaszając swoje pomysły i informując o problemach, przyczyniając się w ten sposób do coraz lepszego funkcjonowania miasta. W kwietniu pobili rekord, przekazując 892 zgłoszenia.

Reklama
 
Krakowskie Centrum Kontaktu jest częścią Wydziału Dialogu, Konsultacji i Kontaktu Obywatelskiego w urzędzie miasta. Można w nim dowiedzieć się, jak załatwić urzędową sprawę, a także zgłosić zauważony problem lub pomysł na lepsze funkcjonowanie miasta. 

Usługi KCK cieszą się coraz większą popularnością wśród krakowian. Jak obliczyli urzędnicy, z miesiąca na miesiąc do KCK wpływa coraz więcej zgłoszeń, składanych zarówno telefonicznie, jak i za pośrednictwem Krakowskiego Portalu Usług Miejskich. W kwietniu mieszkańcy Krakowa zgłosili rekordową liczbę 892 problemów i pomysłów, a w pierwszej połowie maja padły dwa kolejne rekordy. 5 maja konsultanci miejskiej infolinii odbyli rekordową w ujęciu dziennym liczbę 1 471 rozmów telefonicznych, a od 5 do 9 maja zanotowano tygodniowy rekord 5 845 obsłużonych połączeń.

“Jak widać, Krakowskie Centrum Kontaktu cieszy się dużym, stale rosnącym zainteresowaniem mieszkańców. Dziękujemy i zapraszamy do korzystania z naszych usług” - zapraszają na miejskiej stronie internetowej i przypominają, że KCK prowadzi infolinię – 12 616 55 55, udzielającą telefonicznych informacji o usługach świadczonych przez urząd i miejskie jednostki oraz obsługuje zgłoszeniową część Krakowskiego Portalu Usług Miejskich - kontakt.krakow.pl