W MIEŚCIE

Dama z gronostajem reklamuje serial Netflixa

opublikowano: 13 CZERWCA 2021, 13:54autor: TR WZ
Dama z gronostajem reklamuje serial Netflixa

Najcenniejsze dzieło sztuki w Polsce, "Dama z gronostajem" Leonarda da Vinci zostało wykorzystane w kampanii reklamowej serialu "Lupin" na platformie Netflix. W kampanię włączyło się Muzeum Narodowe.

Reklama

Pomysł na reklamę był taki: Muzeum Narodowe w Krakowie pokazało słynną Damę w wersji bez naszyjnika, zwracając się do wszystkich z pytaniem o to, kto się na niego “połasił“?  Następnie rozklejono bilbordy z Omarem Sy, grającym główną rolę w serialu Netflixa „Lupin”, który trzyma naszyjnik w dłoni. Jeden z bilbordów wisi przy gmachu głównym Muzeum.

Na bilbordzie jest napis "Merci, Madame". W piątek na serwisie Netflix pojawił się drugi sezon "Lupina". Serial jest inspirowany przygodami Arsène’a Lupina. Obecnie bije rekordy popularności. Do tej pory "Lupina" obejrzało 70 milionów widzów na całym świecie.

Reklama

 "Bądźmy czujni, być może pozbawienie Damy naszyjnika to nie jedyny przejaw zainteresowania serialowego złodzieja dżentelmena Muzeum Narodowym w Krakowie…" - zapowiada w komunikacie Muzeum.

  "Dama z gronostajem" prezentowana jest w na stałe Muzeum Książąt Czartoryskich, oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Prywatności