Zamknięty z powodu zakażenia koroanwirusem jednego z pracowników, jedyny w Krakowie punkt sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, w poniedziałek zostanie ponownie otwarty.
Reklama
Punkt został zamknięty w piątek, 16 kwietnia w związku z pozytywnym wynikiem testu na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników. Punkt został poddany dezynfekcji
Teraz w punkcie będą otwarte trzy stanowiska, a w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby. Ponadto obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos). MPK przypomina, że po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce, a osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans.
W czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia.
Reklama
MPK przypomina, że pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet – dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne).
"W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5." - czytamy w komunikacie.
W sprawach związanymi z biletami MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:
Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl