W ostatnim odcinku serialu TVP "Osiecka" wykorzystano pobrany Z FACEBOOK-a logotyp... baru w "Piwnicy pod Baranami". Logotyp powstał kilkanaście lat po śmierci Agnieszki Osieckiej. "Piwnica pod Baranami" oferuje na przyszłość "bezpłatne konsultacje"
Reklama
"Bardzo dziękujemy TVP (Telewizja Polska) za reklamowanie baru w Piwnicy pod Baranami w ostatnim odcinku serialu "Osiecka". Podebrany z FB logotyp, wyświetlany jako scenografia niezidentyfikowanego wnętrza, powstał na zamówienie piwnicznego baru ok. 10 lat temu (czyli kilkanaście po śmierci Pani Agnieszki), ale podobno czas nie istnieje, więc cieszymy się. I polecamy na przyszłość bezpłatne konsultacje." - napisano na profilu "Piwnicy" na FACEBOOK-u.
Wyemitowany przez rządową TVP serial "Osiecka" o życiu legendarnej polskiej poetki, Agnieszki Osieckiej wywołał sporo kontrowersji. Produkcję skrytykowały m.in. Maryla Rodowicz i Hanna Bakuła, zbojkotowała ją Magda Umer, której wątek, wraz z Krystyną Jandą, został pominięty przez twórców.
Reklama
Odtwórczyni głównej roli Magdalena Popławska odniosła się również do faktu, że serial emitowała TVP Jacka Kurskiego: "Serial Osiecka produkowany był przez producenta zewnętrznego, który sprzedał go TVP. Niestety." - napisała na swoim profilu na FB.