Od poniedziałku, 4 maja Urząd Miasta Krakowa wznawia bezpośrednią obsługę mieszkańców przy al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a oraz os. Zgody 2. Punkty Obsługi Mieszkańców zlokalizowane w galeriach handlowych pozostaną nieczynne. Są jednak nowe zasady obsługi.
Reklama
Klienci będą przyjmowani w godzinach od 8.00 do 13.00 wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Rezerwacja wizyty będzie możliwa przez stronę internetową umawianiewizyt.um.krakow.pl lub telefonicznie. Tak więc znowu osobiście zarejestrujemy samochód, odbierzemy prawo jazdy lub dowód rejestracyjny.
Ze względów bezpieczeństwa wprowadzono ograniczenie liczby klientów przebywających w budynku, która odpowiada liczbie czynnych stanowisk obsługi. Dlatego najlepiej przyjść do urzędu kilka minut przed planowaną wizytą (wcześniej klient nie zostanie wpuszczony do budynku). Pracownik zajmujący się wpuszczaniem osób do budynku poprosi o podanie imienia i nazwiska oraz sprawy. Po potwierdzeniu dokonanej rezerwacji skieruje do odpowiedniego stanowiska obsługi.
Decydując się na złożenie wniosku w Urzędzie Miasta Krakowa, możecie zostać poproszeni o chwilowe odsłonięcie twarzy, aby urzędnik mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości (dowód osobisty, paszport). W razie odmowy, wniosek nie będzie realizowany.
Przychodząc do Urzędu trzeba mieć własny długopis.
Reklama