Stan zagrożenia epidemicznego to niełatwy czas dla wszystkich. Wraz z kolejnymi obostrzeniami szykowane są kary, które będą wymierzane za ich nieprzestrzeganie. Centrum Serenada działa inaczej. Kar nie będzie, ale będą za to nagrody. Nagrody za odpowiedzialną postawę i za poważne podejście do problemu zagrożenia epidemicznego. Każda osoba, która zrobi zdjęcie na, którym pokaże jak w tym trudnym czasie dba o siebie lub o innych ma szanse wygrać nawet 400zł na zakupy w Centrum Serenada.
Serenada zapłaci za zakupy
Konkurs, który jest elementem akcji #pokazjakdbasz prowadzony jest w dniach do 16 października. Dla laureatów przewidziano atrakcyjne nagrody. 400 zł do wydania w Centrum Serenada za pierwsze miejsce, oraz odpowiednio 300 zł dla osób, które zajmą miejsca drugie i trzecie.
Kolejne siedem osób uhonorowane zostanie kartami podarunkowymi o wartości 100 zł. Osoby chcące wziąć udział w konkursie, muszą wykonać zdjęcie, na którym pokażą jak dbają o siebie i/lub innych i dostarczyć je do Centrum Serenada w jednej z trzech form: poprzez aplikacje Facebook, aplikacje Instagram lub mailowo. Szczegóły akcji dostępne są zarówno na stronie www.centrumserenada.pl jak również na oficjalnych profilach Centrum Serenada na portalach Facebook i Instagram.
Znane osoby wspierają projekt #pokazjakdbasz
Inicjatywa #pokazjakdbasz spotkała się z zainteresowaniem wielu znanych i poważanych osób , które na co dzień swoją pracą pomagają nam zadbać o ważne aspekty naszego życia. Akcje wsparły m.in.: Monika Jurczyk OSA osobista stylistka, Aneta Wątor trenerka rozwoju osobistego czy Monika Mrozowska aktorka i blogerka.
Projekt spotkał się również z uznaniem Andrzeja Sikorowskiego znanego i lubianego krakowskiego piosenkarza, który, gorąco zachęcał do wzięcia udziału w tej inicjatywie.
Serenada jako lider w działaniach edukacyjnych
Akcja społeczna #pokazjakdbasz to już trzecia odsłona kampanii edukacyjnej Serenady, budującej wizerunek bezpiecznego obiektu handlowego w okresie zagrożenia epidemicznego. W pierwszej części Centrum zwróciło uwagę na cechy obiektu, skutkujące większym niż gdzie indziej bezpieczeństwem klientów.
W kolejnej części Serenada mobilizowała społeczność do dbania o siebie i innych oraz do wspólnego tworzenia bezpiecznej przestrzeni zakupów. To właśnie Serenada, jako jedyna w regionie, poprzez realizowaną kampanie, przypominała m.in. o konieczności noszenia maseczek w galeriach.
Bezpieczne zakupy w Serenadzie
Jako jedna z pierwszych galerii handlowych w Krakowie, Serenada wprowadziła wzmocnione procedury przeciwko rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Rozdawanie maseczek, szeroko zakrojone działania informacyjne o procedurach bezpieczeństwa, obecność przy każdym wejściu stojaków z płynem dezynfekującym, podajniki na rękawiczki jednorazowe, specjalistyczne odkażanie obiektu czy regularna praca tzw. patrolu dezynfekującego to tylko część działań, które w Serenadzie prowadzone są od prawie czterech miesięcy i będą nadal kontynuowane.
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom oraz determinacji zarządcy obiektu i współpracujących załóg sklepów można śmiało powiedzieć, że zakupy w Serenadzie należą do jednych z bezpieczniejszych form zakupów.