W ŻYCIU

Kraków nieodkryty: tak miasto chce przyciągnąć turystów

opublikowano: 19 CZERWCA 2020, 12:00autor: Artykuł partnera
Kraków nieodkryty: tak miasto chce przyciągnąć turystów

Sytuacja jest wyjątkowa: kryzys spowodowany pandemią szczególnie mocno uderzył w turystykę, a tym samym w Kraków. Miasto ma jednak pomysł jak z powrotem przyciągnąć turystów, zwłaszcza krajowych. Niemal każdy był już w Krakowie? Być może, ale na pewno do końca Krakowa nie odkrył.

Reklama

Kampania promocyjna Krakowa została dokładnie przemyślana. Po pierwsze przeanalizowano badania Polskiej Organizacji Turystycznej, z których wynika, że polscy turyści będą poszukiwać atrakcyjnych miejsc do spędzania wolnego czasu w kraju. Mazury, góry, morze to naturalne punkty wakacyjnych wycieczek, ale Kraków nie zamierza oddawać pola. Chce pokazać, że jest bezpiecznym, atrakcyjnym miastem, a oferta dużo bogatsza od tej, jaką znamy ze szkolnych wycieczek.

Zniżki dla krakowian i turystów

Kampania „Kraków nieodkryty” i towarzyszący jej program #zwiedzajKrakow, ma skłonić turystów do odwiedzenia miasta, a jednocześnie zachęcić mieszkańców do korzystania z bogatej oferty Krakowa. Program zakłada 20-porcentowe zniżki oferowane przez partnerów programu – krakowskich przedsiębiorców. Ze zniżki będą mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa posiadający  Kartę Krakowską, Krakowską Kartę Rodziny N, Krakowską Kartę Rodzinną 3+ oraz turystom w ramach karty #zwiedzajKrakow.

- Zachęcam lokalnych przedsiębiorców do aktywnego udziału w tym programie i przygotowania zniżek – mówi Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa - działając wspólnie, zachęcając mieszkańców i turystów do korzystania z oferty krakowskich firm, pobudzimy lokalną gospodarkę - podkreśla prezydent.

Program #zwiedzajKrakow będzie realizowany od 1 lipca do 31 października.

Konkursy, bilbordy, reklamy...

Jednocześnie w całym kraju prowadzona będzie promocja Krakowa. W największych miastach w Polsce pojawią się wielkoformatowe reklamy. Miasto będzie obecne w programach telewizyjnych, kanałach podróżniczych i naukowych, radiowych oraz w prasie i oczywiście w internecie, w serwisach społecznościowych. Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe będą zachęcać do udziału w konkursach, w których nagrodami będą vouchery na bezpłatne zakwaterowanie w krakowskich hotelach.

Partnerami kampanii Kraków nieodkryty sąKrakowskie Biuro Festiwalowe, Małopolska Organizacja Turystyczna, Krakowska IzbaTurystyki, Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie, Krakowska Kongregacja Kupiecka, Małopolska Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Małopolska Izba Hotelarstwa Gremium oraz Izby Gospodarczej RH plus

Szczegóły akcji na stronach krakow.pl i krakow.travel.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Prywatności